Od jednego z naszych największych klientów dostaliśmy niedawno zadanie, jakim było wymyślenie nazwy dla nowej marki ich produktów. Takie zadania bardzo lubimy, bo możemy wykazać się kreatywnością, a chodząc po różnych marketach z przyjemnością dostrzegamy nazwy, które wcześniej tworzyliśmy dla naszych innych Klientów.

Dla tej samej firmy dopracowujemy właśnie szatę graficzną biuletynu. Treści biuletynu również są naszym dziełem, a pisania było sporo…  Opracowaliśmy teksty do serwisu poradnikowego online, w którym udało nam się „przetłumaczyć” język techniczny na bardziej przystępny dla amatorów. Pisania było jeszcze więcej, bo zostaliśmy też poproszeni o przeredagowanie i „odświeżenie” treści ze strony internetowej Klienta. Mamy przeczucie, że i tutaj nasze pisanie się nie skończy… Szczególnie, że biuletyn ma być wydawany jako dwumiesięcznik – już rozgrzewamy klawiatury do dalszej pracy!

3 komentarze to “Naming i copywriting”

You can leave a reply or Trackback this post.
  1. ปั้มไลค์ - Maj 23, 2020

    Like!! Great article post.Really thank you! Really Cool.

  2. เบอร์มงคล - Cze 09, 2020

    I like this website very much, Its a very nice office to read and incur information.

  3. SMS - Cze 15, 2020

    I used to be able to find good info from your blog posts.

Leave a Reply

Your email address will not be published.