O nas

O agencji:

Od 1998r. działamy na terenie całej Polski. Przez te lata nauczyliśmy się elastyczności i niebanalnego łączenia usług, od kreowania wizerunku, poprzez badania rynku, organizację imprez, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych, do tworzenia kampanii reklamowych.
Naszą misją jest partnerska współpraca z Klientem, oparta na wzajemnym zaufaniu. Oferujemy usługi najwyższej jakości, którą gwarantuje indywidualne doradztwo oraz wieloletnie doświadczenie.
Tworzymy doskonały TANDEM z Klientem.

Sprawdź naszą ofertę!

Kim jesteśmy?

Zarząd Spółki

Małgorzata Pelc, prezes zarządu – specjalistka od „gaszenia pożarów” – każdą sytuację kryzysową potrafi przekuć w coś pozytywnego. Ukończyła studia na czterech kierunkach: filologia polska, ubezpieczenia gospodarcze, marketing i Akademia Trenera. Wieloletni praktyk w zakresie PR, event marketingu, organizacji imprez, badania i kreowania wizerunku, prowadzi szkolenia z autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kształtowania wizerunku firm.

Dariusz Kolber, wiceprezes zarządu – specjalizuje się w obliczeniach, kosztorysach, tabelkach… łatwo przekupić Go sernikiem. Ukończył studia na kierunku zarządzanie i marketing oraz studia doktoranckie i uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych. Specjalista w zakresie badań marketingowych, analiz i marketingu strategicznego. Wieloletni dyrektor ds. handlu w firmie dystrybuującej sprzęt medyczny. Był ekspertem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Kim jesteśmy?

Pracownicy Agencji

Anna Burczyk, specjalista ds. promocji – czyta w myślach i tłumaczy, „co Szefowa miała na myśli”. W zakresie obowiązków ma nie tylko obsługę klientów, ale także koordynuje działania związane z organizacją eventów firmowych, przygotowuje materiały szkoleniowe, zajmuje się copywritingiem, prowadzeniem profili firmowych i kampanii reklamowych w portalach społecznościowych oraz przygotowaniem raportów z badań marketingowych.

Anna Rusiniak, specjalista ds. promocji – ciągle gdzieś się z kimś spotyka i bawi się w pracy. Wspiera budowanie strategii i terminową realizację planów marketingowych, dba o dobry kontakt z Klientami Agencji, wspiera koncepcyjnie przygotowanie eventów, dodatkowo jest specjalistką w zakresie prowadzenia animacji dla najmłodszych podczas eventów.

Marek Pawlicki, informatyk, grafik (chociaż nie lubi, kiedy tak o Nim mówimy), specjalista Google AdWords. W zakresie obowiązków ma głównie kreację graficzną i rozwiązywanie nieporozumień na płaszczyźnie człowiek – komputer. Okazał się również niezłym copywriterem i kreatywnie wspiera budowanie strategii marketingowych. Niby informatyk, a jednak artysta.